Elma+Alt+Shift

Jaakinen Takip

Posted on: Ocak 19, 2009

jaaki2picture-3
Jaakinen Finlandiya’dan gelen bir hayvan dedektifi. İşi canlı veya cansız kayıp hayvanları bulmak. Türkiye’ye de Kadıköy’de kaybolan yavru boğayı bulmak için Nokia tarafından çağırıldı. Türkçe bilmiyor, işi biraz zor. Yardıma ihtiyacı var. Bu yüzden Jaakinen, internet sitesinde eksiklerini ekibe katılmak isteyenlerle paylaşıyor. Ekibe katılanlar da, cep telefonlarına Nokia viNE uygulaması yükleyerek Jaakinen’e yardım edebiliyor.
(Daha önce birçok haber sitesinde teaser şeklinde Kadıköy’de kaybolan yavru boğa haberleri verilmişti. Neyin habercisi olduğunu anlayamamıştım, meğerse buymuş.)
A: JWT • SY/AD: Aliburak Erkan • WebA: Onkaplan • SY/AD: Alican Tezer • RY/CW: Aslı Topçu • Interaction: Cenk Çetinkaya, Emre Özyürek • Video Prod: Ed Production • S: Melodika • Kostüm: Hakan Urfalıoğlu • Pre animation: Gökhan Ayışığı • 3D Illüstrasyon: Ahmet Arif Eken • Nokia PR Ajansı: Marjinal Porter Novelli

4 Yanıt to "Jaakinen Takip"

casting çok başarısız olmuş. projede büyük marka nokiaya çok yakışır bi görsel kalitede değil.

kampanyanın diger görsellerini ve yapılı islerini görmeden nasıl bilirkisilik yapıyorsun anlayamadım.

Ben de neden bahsettiğini anlayamadım?

Bir Cevap Yazın

Mail

Kategoriler

Archive

Ocak 2009
P S Ç P C C P
« Ara   Şub »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Twitter

