Elma+Alt+Shift

BirGün Gazetesi

Posted on: Nisan 2, 2009

tayyipFriendfeed‘de gördüm ve çok beğendim:)
A: FAYDA • YY/CD: İlyas Başsoy • YG/CT: Emre Koç, Ümit Alan, Erkan Şimşek • MT/AM: Hande Akın, Feray Uysal • F/P: Tayfun Çamurlu, Erçin Budak
Devamı içeride.

doganunakitan

9 Yanıt to "BirGün Gazetesi"

Harika yapmışlar gerçekten 🙂

bir FAYDA projesi

Reklamveren: BİRGÜN GAZETESİ

Reklamveren Yetkilisi: Selami İNCE

Reklam Ajansı: FAYDA

Yaratıcı Yönetmen: İlyas BAŞSOY

Yaratıcı Ekip: Emre KOÇ, Ümit ALAN, Erkan ŞİMŞEK

Müşteri Grubu: Hande AKIN, Feray UYSAL

Fotograf: Tayfun ÇAMURLU, Erçin BUDAK

Hiç güleceğim yoktu vallahi süper güldüm 😀 Süper olmuş tayyip 😀 doğan gecekonduda zuhaha:D:D Unakıtan süperr 😀

Gerçekten iyi olmuş…

bu yetmez ama dierlerinin de bu hallere düştügünü görmek istiorm!!!! devamını beklioruz!!!

müthiş olmuş. 🙂

müthiş 🙂 fikir de gayet başarılı

yanlış tedavi gördüm 3 büyük beyin kanamasından amaliyatlar oldum bir baş ağrısıyla pendik kızılaya gitdim başıma gelmiyen kalmadı benim haberimi birgün kazetesi yapmıştı internetdede adıma girdınizde haber çıkar konu 11 yıldan beri mahkemede uğrasmaktayım iki rapor çelişkili geldi 11 yıl sonrada mahkeme ret karar verdi mahkeme çıkışında davalının avutkatlarına birgün adalet yerini bulacaktır bu cümleyi konuştum bana dava açtılar birde meslektaş arkadaşlarını şahit 3 kişi yazdılar mahkemede hakaret ve tehtitden dolayı 20 ay hapis cezası verildi ortada bir madur varsada oda benim 3 büyük amaliyatlar ben oldum 100 / 69 engelli durumuna getirdiler bütün beyin damarlarımı patlatdılar ailemi ve beni madur etdiler çelişkili raporların fotorasınıda bana kestiler karar bende bana ulaşırsanız cep no 05316059672

Yorum bırakın

Mail

Kategoriler

Archive

Nisan 2009
P S Ç P C C P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most viewed

  • Hiçbiri