Elma+Alt+Shift

iTips

Posted on: Nisan 23, 2009

ispeaker1

iPod shuffle için tasarlanan bu ufak kolonlar bana ilk görüşte kulak temizleyici pamukları hatırlattı. Sanırım henüz satışta değiller ama sunulur sunulmaz çok talep görecekleri kesin…

ispeaker2

ispeaker3

2 Yanıt to "iTips"

Hafif medya oynatıcıları için tamam da ben o telefonla kulak arasındaki baglantı nasıl kurulucak cözemedim 🙂 tabi bunlar kulaklıksa..ama dısarıya ses vermesi için tasarlanmıs bişeyse çok güzel.

benim hatam. kolon yazacağıma kulaklık yazmışım. 🙂 düzelttim, çok teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

Mail

Kategoriler

Archive

Nisan 2009
P S Ç P C C P
« Mar   May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most viewed

  • Hiçbiri

Twitter

