Cannes Young Lions Youtube Contest
Posted Mayıs 24, 2009
on:- In: Yarışma
- 7 Comments
Türkiye’den erişimi bir seneyi aşkın kapalı olan video paylaşım sitesi YouTube ile dünyanın en büyük reklam yarışması Cannes Lions yeni bir işbirliğine imza attılar. Geçen hafta (15 Mayıs’ta) 48 saatlik bir viral yarışması düzenlendi ve 17 Mayıs’ta yarışmaya başvurular kapandı. Yarışmacılar ise Oxfam adlı İngiliz yardım kuruluşu adına iklim değişikliğine dikkati çekmek için viral videolar çektiler. Bu videolardan biri ise 41? 29! dijital reklam ajansından Ozan Ertürk ve Volkan Öğe’ye ait. Yarışmacılara destek vermek ise çok kolay. Şöyle ki:
1. İzleyip, insanların izlemesini sağlamak. • 2. Bu adrese girip “korkakadam1” kullanıcı adını arayıp oy vermek. • 3. Ayrıca bu yarışmanın kanalına girip oy vermek de işin kazanması için önemli.
Evet şimdi n’apıyoruz? Açıyoruz ‘tunnel’ları, DNS ve proxy ayarlarını da hallediyoruz ve Youtube’a giriyoruz, bu işin kazanmasını sağlıyoruz. Çünkü YouTube’u olmayan bir ülkede yapılan bu viral video YouTube’da kazanırsa belki bu başarı birileri için bir şey ifade eder. (O yüzden hiç üşenmeden bu linklere girin ve videonun kazanmasını sağlayın.)
7 Yanıt to "Cannes Young Lions Youtube Contest"

[…] Alıntıdır. Orjinali : Elma-Alt-Shift […]


destekliyoruz.


Merhaba, ben Moris Hasan yarışmaya ben de katıldım.
Youtube’a Oxfam Tea Time yazıp ulaşabilirsiniz.
Teşekkürler…


[…] Cannes Young Lions Youtube Contest Türkiye’den erişimi bir seneyi aşkın kapalı olan video paylaşım sitesi YouTube ile dünyanın en büyük […] […]


[…] Şuradaki haberimde YouTube’da yerli bir viral videonun Cannes Young Lions & YouTube’a […]


your ad is so cool!
Please check it!

Mayıs 24, 2009 4:27 am
aaa türk mü imişler 🙂 harika, seyredip çok beğenmiştim..