Elma+Alt+Shift

Rock’n Coke Istanbul 2009

Posted on: Haziran 22, 2009

Linkin Park, The Prodigy ve Nine Inch Nails’ın yanı sıra birçok yerli ve yabancı müzisyenleri konuk edecek Rock’n Coke bu sene 18-19 Temmuz 2009 tarihleri arasında İstanbul Park’ta gerçekleştirilecek. Ayrıntılı bilgi ve program sitesinde.

3597093741_ce46785b56_b

A: McCann Erickson Istanbul • YY/CD: Uğur Çakır • AYY/ACD: Oktar Akın • SY/AD: Fırat Yıldız • RY/CW: Deniz Tan • JRY/JCW: Tolga Sirkeci • MD/AD: Burak Aldinç • MS/AS: Özlem Milor • MT/AM: Nagihan Meriç • AP: Kerem Ilbeyli • After E: Doğan Tanyer • Prod: Mojo FX

14 Yanıt to "Rock’n Coke Istanbul 2009"

Ya TmM GüZel dE bEn biŞey dicem bu rekamda arada çalan şarkının adıne ??

Ewt yha arıom ben de

Linkn Park – In the End

Ya waLLa süperde qercekden adıne rekLaamda arada caLan musiqin ?

kesin gidecem :)) KaÇmAZ…

linkin park-in the end büyük uğraşlar sonunda buldum..

pardonda in the end lp’nin en bilindik sarkılarındandır :)) neden bu kadar ugrasıtınız acaba

vuuuww in the end !!! süper şarkı …=))

yaa tamam sanatçılar gruplar süper. ama insan festivalde daha değişik bi yol izlemek istiyo. yurtdışında festivallere kendi içkini yemeğini getirebiliosun. sonuçta kamp kuruyosun oraya ve bu çok mantıklı. ben sadece sanatçılara ve kapladığım yere bilet parasını vriyorum. içerdeki yiyecek içecek sponsorlarına vermiyorum ki. o yüğzden dışardan kendi biramı ve yemeğimi getirmek istiyorum ama nasıl bi mantıksa bunu yasaklıyolar… bence çok saçma. o yüzden türkiyedeki festivallerden soğudum diyebilirim. yalnız bi linkin dinlemek de herzaman nasip olmuyo tabiki. 2005 de gitmiştim yine çok güzeldi. bu sene de gitmeye ç.alışıcam ama tabii bilet parasını ve içerde aç kalmamak için bulmam gereken yemek parasını ayarlayabilirsem. bi arkadaşım da benim için gogogo.com.tr de bi yarışmada yarışıyomuş. orda bilet falan kazanırsa bana vericekmiş sağolsun 🙂 benim kartım yok yarışamıyorum çünkü 😦

herkesle orda görüşmek dileğiyle…

yha rock N coke 2009 reklam müsiqi içönN saoL choq aradım en sonunda bulduMm klawyene sağLıqq!!

süper geçiyo ama gidemiyorum bi türlü 😦 kopuyosun orda valla bu arada şarkı adı için saolun ne zamandır arıyorum 🙂

ben bu sene rock N coke da görevli olacagım acaba çalışan oldumu nasıl zor bir işmi parası çok az çünkü vazgeçebilirim ???

YhA SÜPER şarkı

Rockn Coke pazar günü için bilet arayanlar bana ulaşsınlar 50 tl tanesi..05375213652

Bir Cevap Yazın

Mail

Kategoriler

Archive

Haziran 2009
P S Ç P C C P
« May   Tem »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Most viewed

  • Hiçbiri

Popular Posts

Flickr Photos

sehpa #sketches #bamboopaper

çogdatlı bi hediye by @clarasera :)

P8080981

P8060912

P8060930

Diğer Fotoğraflar

Twitter

