Elma+Alt+Shift

Hellmann’s – It’s Time for Real

Posted on: Temmuz 25, 2009


Ogilvy Toronto ve Crush tarafından Unilever’in markası Hellmann’s için yapılan çok hoş bir film. Kanada’da bu ay yayımlanan video Eat Real, Eat Local kampanyasını animasyonlarla besleyerek bilgilendirici bir rol oynamış. Filmin prodüksiyonu hakkında tüm bilgiler burada.

hellmanns1hellmanns2hellmanns3hellmanns6hellmanns7

Via
Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Mail

Kategoriler

Archive

Temmuz 2009
P S Ç P C C P
« Haz   Ağu »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most viewed

  • Hiçbiri

Twitter

%d blogcu bunu beğendi: