Elma+Alt+Shift

The Economist – Thinking Space

Posted on: Ağustos 6, 2009

Picture 1Alanlarında yazar, tasarımcı, müzisyen vs. gibi 9 katılımcının fikirlerinin sergilendiği bir site Thinking Space. Sitenin yapısı ise şöyle; “ekranda 9 alana bölünmüş 3D küplerden oluşan imajlardan bu isimlerin “Düşünme alanı”nın bir fotoğrafı çıkıyor. Fotoğraf üzerinde işaretlenen noktalara tıklayınca görüntü detaylandırılıyor ve katılımcının düştüğü kısa notlar okunuyor. Sol üst köşede açılan pencereden ise kişi hakkında kısa bir bilgi, favori bağlantıları, dinlediği müzikler ve tabi ki favori The Economist bölümleri yer alıyor.” The Economist’in sadece Avrupalı okuyucularına yönellik başlattığı bu kampanyaya katılmak için altı adımdan oluşan başvuru dosyanızı ekleyip, sıraya geçmeniz gerekiyor. Zira katılımcılar büyük bir titizlikle incelenip, siteye dahil ediliyor.

via
Reklamlar

1 Response to "The Economist – Thinking Space"

evet sadece avrupalı okuyucalara yönelikmiş ama d’oultremont ve rolinin düşünme alanında istanbul ve tavla başrolde…
güzel çalışma olmuş ayrıca güzel paylaşım teşekkürler..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Mail

Kategoriler

Archive

Ağustos 2009
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most viewed

  • Hiçbiri

Twitter

%d blogcu bunu beğendi: