Elma+Alt+Shift

Coca-Cola Ramazan 2009

Posted on: Ağustos 18, 2009




A: McCann Erickson Istanbul • YY/CD: Uğur Çakır • AYY/ACD: Oktar Akın • SY/AD: Fırat Yıldız • RY/CW: Deniz Tan • MD/AD: Burak Aldinç • MS/AS: Özlem Milor • MT/AM: Nagihan Meriç • AP: Zeynep Dogu • Y/D: Can Ulkay, Umut Aral (Promosyon) • Prod: Atlantik

6 Yanıt to "Coca-Cola Ramazan 2009"

samimi ve sıcak olmaya çalışmış ama başaramamış bir reklam çıkmış ortaya bence, en büyük neden de gerçekçi olmayışı…türkiye’de bu modelde modern görünümlü bir ailede ramazan böyle geçmez, böyle geçiren ailelerin profillerine göe yapsalar da cazibesi kalmaz reklamın…oyüzden sahte olmuş, her iki grup da kendini bulamaz bu reklamda, reklamın çıkış fikri başarısız bana göre…
her şeyden önce coca cola’nın reklam çizgisine, o çizginin samimi, bulaşıcı ve bazen gerçeküstü neşesine uymuyor..ben o reklamları seyrederken mutlu olurum, gülümsetir ve rahatlatır, pozitif bir enerjisi vardır, sadece kendisini anlatır, yalakalık yapmaya ihtiyaç duymaz, coca cola evrenseldir, zamandan bağımsızdır, falan filan………bu reklamı izlerken rahatsız oldum güzel olması gereken bir şeyler seyretmeme rağmen

Yok beee, yapma Özlemcim bu kadar sert girme topa. Şans eseri önce yorumunu okudum, neredeyse filmleri seyretmeyecektim, öyle dolmuşum yani.

Neyse filmleri izledim, gazım kaçtı biraz, hatta küçük velete güldüm küçük küçük, çok iyi bir casting çalışması olmuş bence. Özellikle dublajcının sesi çok iyi geldi bana. Çok da tanıdık ama bir türlü çıkaramadık???

Daha iyi olur muydu, tabii olurdu ama bizim sektörün Ramazan tecrübesi düşünülünce yine de ortalamanın üstü bir iş bence. Ha bu arada, promosyon filmi ana filmden daha iyi olmuş. Burada bir terslik yok mu:)

ses ismail hacıoğlu’nun.

dandanakan dediğine katılıyorum. Promosyon reklam gerçeğinden daha kaliteli olmuş bencede. 🙂

10 numara reklam olmuş. İdeoloji ile yapılan işi birbirine karıştırmamak gerek. Oruç tutan ailelelerin büyük bir bölümü reklamdaki çizgiye yakın.

promosyon reklamında oynayanların isimlerini bilen biri varsa yardımcı olabir mi?

Bir Cevap Yazın

Mail

Kategoriler

Archive

Ağustos 2009
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most viewed

  • Hiçbiri

Twitter

