Elma+Alt+Shift

boyozz

Posted on: Ekim 11, 2009

boyozz 108
Ali Atay İzmirli ve İzmir’e dair sınırlı sayıda tişörtler tasarlamış. Markasının adı ise boyozz. Sitesi şu anda yayında değil ama yakında tüm tasarımlarını sergileyecek bir site olacak. İzmirliler mutlaka bu ismin anlamını biliyorlardır ama bilmeyenler için Vikipedi ne olduğunu söylesin: “Boyoz, İzmir’e özgü ve İzmir damak tadı ile özdeşleşmiş, Türkiye’nin başka yerlerinde, çoğu kez, ya sadece ismi bilinen ya da ismi bile bilinmeyen, yağlı un da denen özgün bir hamurişidir. Başka yerde bulunmadığı veya hakikisi yapılmadığı için, boyozun gurbetteki İzmirliler için özel bir anlamı vardır.”
Markanın yaratıcısı Ali Atay ise geçtiğimiz günlerde Hürriyet Daily News’a bir röportaj vermiş. Şuradan okuyabilirsiniz. Diğer tasarımlar yazının devamında.

logo_siyah

12 Yanıt to "boyozz"

Yıllardır tişörtlerin, svetşörtlerin üzerinde anlamsız yazılar okuduk. Yok California, yok Virginia University, yok bilmemne. Giyenin niye giydiğini bilmediğim, tasarlayanın niye yazdığını anlamadığım tonlarca manasız Amerikanca kelime taşıdı halkımız yıllarda göğsünde. O yüzden bunu ilk ve en çok ben takdir ediyorum. En birinciyim takdirde, bir de jure izmirli olarak.

bunlar süper şeyler ama ne zaman ve nerden alabileceğiz çok teşekkürler

internet sitesi bitmek üzere. tüm gelişmeleri boyozz facebook grubu ve fan page’den takip edebilirsiniz.

İzmirlilerin memleketlerine olan özlemlerinin, oralı olmaktan gurur duyduklarının göstergesidir Ali Atay. İzmir sevgisini yaratıcılığıyla birleştirmiş olan Ali Aay’a başarılarının devamını diliyorum.

Güzel girişiminde iyi şanslar dilerim, bayan modellerini keyifle kullanmayı bekliyorum.

sonunda izmir yazan bi tshırtum olucakk =) bunu kendım yapmayı planlarken sızden duyduugum bu haber benı mutlu ettıı.. sıkılmıstım artk istanbul tshırtu gıymektenn.. artıkk bizdeee aanne burası izmirrr dıycezz desenızee=))

daha bu bir başlangıç diyebiliriz 🙂

Aklına, bileğine sağlık yaratıcısının.
Devamında da büyük başarılar dilerim.

İzmir için yapılabilecek çook şey var ve öyle görünüyor ki bu bir başlangıç. İyi, güzel bir başlangıç.

Haluk Bey çok teşekkür ederim. Sizden böyle olumlu ve güzel yorumlar duymak beni ayrıca motive etti diyebilirim.
Tekrardan çok teşekkürler.

Tasarımlar bana öncelikli olarak Mavi Jeans’in İstanbul t-shirtlerini anımsattı. İstanbul’da yaşayan bir İzmirli olarif üzerimde boğaz köprüsü yerine “İzmir”i taşımaktan inanılmaz bir keyif alacağım. 🙂

ek kelimeyle süperrr
sevgili ali atay öncelikle tebrikler ve başarılar diliyorum.
tamam fikir ve tasarımlar süper ama
izmir le alakalı herşeye varım zaten 🙂

gerçekten çok beğendim
tebrikler

Çok teşekkür ederim… 🙂

Bir Cevap Yazın

Mail

Kategoriler

Archive

Ekim 2009
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most viewed

  • Hiçbiri

Flickr Photos

sehpa #sketches #bamboopaper

çogdatlı bi hediye by @clarasera :)

P8080981

P8060912

P8060930

Diğer Fotoğraflar

Twitter

