Elma+Alt+Shift

True Blood 2. Sezon Kampanyası

Posted on: Ekim 19, 2009

harley_bannermini_banner.jpggillette_bannerTrue Blood dizisinin ikinci sezonu için Digital Kitchen tarafından hazırlanan açık hava örnekleri. Gerçek markalar vampirlere sesleniyor olsa ne olurdu sorusuna cevap veren bu işler, ses getirmek ve dizi hakkında buzz yaratmak amacını taşıyor.

How would real brands position themselves for a new undead demographic? Would it be cheating if super-powered vampires were in the Olympics? Do vampires need special dentists? The answers to these questions and others resulted in a campaign that brought world-class brands, athletes, lawyers, policemen, dentists, dog trainers, and the general public into Alan Ball’s True Blood universe. The two-word brief from HBO? Create buzz.

geico_bannermonster_bannerekco_banner
via

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Mail

Kategoriler

Archive

Ekim 2009
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most viewed

Twitter

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

%d blogcu bunu beğendi: