Elma+Alt+Shift

McCann + Durex = En iyi sosyal medya kampanyası ödülü

Posted on: Aralık 8, 2009

Sosyal medya kampanya planlamasında küçük bir ders niteliğindeki yarışma başvuru dokümanını (PDF) bekletmeden sunayım. Sonra mevzubahis ödülün hikâyesine gelelim: İngiltere çapında PR ve iletişim alalında verilen CIPR PRide ödülleri açıklandı. Birçok dalda verilen ödüllerin kuzeydoğu tarafının 1.’si 2009 yılında, En İyi Sosyal Medya Kampanyası alanında McCann Communication House, Durex Play O için yaptığı kampanyayla aldı. (İngiltere baştan başa öyle dijital bir ülke ki ödüller coğrafi bölge bazında veriliyor.) Manchester dolaylarından gelen habere göre, Durex’in 25-40 yaş arası kadınlar için konumlandırdığı orgazm jeli Play O ürünü için “Things that make you go O!” kampanyası dahilinde, Facebook sayfası, blogger’larla etkinlikler ve forumlarda sohbetler düzenlendi. Cümledeki orgazm lâfını unutturmak için konuyu hemen “ürünü sıcak bir dokunuşla insanileştirmeyi hedefledik” düsturunun ne kadar da doğru bir strateji olduğuna getireyim. Yok getiremedim, gözümün önünden gitmiyor orgazm jeli.
Beyanat: McCann çalışanıyım, İngiltere’yi de hep seveceğim.

via
Reklamlar

2 Yanıt to "McCann + Durex = En iyi sosyal medya kampanyası ödülü"

Makale icin tsk ederim … basarilar

Rica ederim, her zaman… Size de başarılar.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Mail

Kategoriler

Archive

Aralık 2009
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most viewed

  • Hiçbiri

Twitter

%d blogcu bunu beğendi: