Elma+Alt+Shift

MasterCard “PayPass”

Posted on: Aralık 9, 2009

MasterCard, 35 TL’ye kadar olan ödemelerde kullanılabilecek, imzasız ve şifresiz ödeme teknolojisi PayPass için yeni bir reklam kampanyası hazırladı. Kampanyanın tüm yaratıcı çalışmalarında PayPass, “hızlı ödeme” olarak tanımlanıyor. Kampanya tv, basın, radyo mecralarında tüketiciyle buluşuyor.

Ajans: McCann Erickson/Istanbul
Yaratıcı Yönetmen: Tarkan Barlas
Sanat Yönetmeni: Umut Güney
Reklam Yazarı: Hakan Yegen
Müşteri İlişkileri Grubu: Meltem Günyüzlü, N.Z. Merve Günay Aytaç, Cihan Ünalan
Stratejik Planlama: Canan Pehlivanoğlu
Ajans Prodüktörü: Zeynep Doğu, Kerem İlbeyli
Prodüksiyon Şirketi: Atlantik Film
Yönetmen: Can Ulkay
Reklamveren yetkilisi: Özlem İmece, Işıl Bayman

2 Yanıt to "MasterCard “PayPass”"

Çıkardım cüzdanımdan kredi kartıma baktım, VISA’yı görünce yıkıldım. Sonra hatırladım ki diğer kartım MasterCard. Oh dedim.

emegi geçen herkesin eline, zihnine sağlık
etrafta keşke daha fazla mastercard reklamı görsem, izlesem

Bir Cevap Yazın

Mail

Kategoriler

Archive

Aralık 2009
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Popular Posts

Twitter

